Kokybiškų, medelyne pirktų sodinukų atgal nepriimame vadovaudamiesi Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m. liepos 22 d. nutarimu Nr. 738 patvirtintomis Mažmeninės prekybos taisyklėmis, kurių 15 punkte įtvirtinta, jog „Augalai, gyvūnai ir tinkamos kokybės maisto prekės nekeičiami ir negrąžinami“.

Remdamiesi Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.228(7) straipsnio 1 dalimi informuojame, kad internetu pateiktą užsakymą galite atšaukti bet kuriuo metu iki galutinio užsakymo pristatymo momento. Užsakymas laikomas pristatytas, kai pasirašote prekių priėmimo dokumentus. Kokybiški, internetu įsigyti augalai negrąžinami vadovaujantis Lietuvos Respublikos civiliniame kodekse 6.228(10) straipsnyje 2 dalyje numatytomis išimtimis.

Vartotojai turi teisę pasinaudoti neteismine skundų ir žalos atlyginimo tvarka, sprendžiant tarp pardavėjo ir vartotojo kilusius ginčus ( CK 6.2287 str. 16 p.). Pirkėjas, manantis, kad buvo pažeistos jo teisės, turi ne vėliau kaip per tris mėnesius nuo pažeidimo dienos raštu kreiptis į Pardavėją ir išdėstyti savo reikalavimus. Pardavėjas privalo ne vėliau kaip per 14 dienų nemokamai išnagrinėti prašymą ir pateikti išsamų motyvuotą rašytinį atsakymą, pagrįstą dokumentais. Jei problemos išspręsti nepavyksta, Pirkėjas turi teisę kreiptis į vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžiantį subjektą (Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, adresas Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, www.vvtat.lt) arba į teismą.

Elektroninė ginčų sprendimo platformą www.ec.europa.eu/odr

Kilus neaiškumams skambinkite, problemas sprendžiame geranoriškai :)